Industrije i proizvodi

Pročitaj više

Tehnologije i resursi

Pročitaj više

25 godina istraživanja

25 g. istraživanja, 25 milijuna odgovora, 2,5 milijuna ispitanika, preko 4500 projekata, 4.7 ocjena zadovoljstva od 500 klijenata.

Digitalna transformacija u istraživanju

U posljednjih 10ak godina istraživanje tržišta se sve više transformira i pretvara u digitalni kanal prikupljanja, obrade i prikazivanja podataka

Zaštita osobnih podataka

Hendal, u svom poslovanju, iznimnu važnost pridaje zaštiti osobnih podataka temeljem Kodeksa o zaštiti osobnih podataka Agencija za istraživanje tržišta, medija i javnog mnijenja

hrNation

Ako želite izraziti svoje mišljenje, sudjelovati u dizajnu ili ocijeniti postojeće proizvode, a pri tome i biti nagrađeni, učlanite se u hrNation on line panel

Edukacija o istraživanju

Hendal organizira besplatnu edukaciju iz područja istraživanja tržišta na temu: „Istraživanje tržišta - kako smanjiti rizike poslovanja“

Marka pobjednik

Kako stvoriti proizvod koji će biti lider na tržištu i osmisliti marku koja će biti na samom vrhu

Hendalovi resursi

Kapaciteti Hendala omogućuju ulazak u različite domene i industrije s ciljem prikupljanja mnoštva informacija i formiranja relevantnog znanja