Zlatni indeks

Hendal je kao partner projekta “Zlatni indeks”, već četvrtu godinu zaredom proveo istraživanje među studentima o poduzećima koja su u prethodnoj godini najviše ulagala u studente te najviše surađivala s njima. Ove godine, po prvi puta, Zlatni indeks proširio je svoje djelovanje na područje cijele Hrvatske te su samim time i u ovogodišnje istraživanje uključeni studenti s najvećih fakulteta u Hrvatskoj.
U ovom istraživanju, image tvrtki promatrao se očima studenata koji su procjenjivali uključenost poduzeća u studentski život. Najbolji image, stoga, ovdje promatramo kao spoj elemenata stipendiranja, zapošljavanja, uključenosti u projekte te, neizostavno, kroz percepciju idealnog poduzeća.
Rezultati istraživanja pokazuju da u kategoriji velikih poduzeća najbolji image ima Zagrebačka banka d.d., INA – industrija nafte d.d. je na drugoj poziciji, a treću poziciju dijele PLIVA Hrvatska d.o.o. i Ericsson Nikola Tesla. U kategoriji malih i srednjih poduzeća najbolji image ima L’Oreal Adria d.o.o., drugu poziciju zauzima Zagrebačka burza d.d. - Akademija Zagrebačke burze, a treću Henkel Croatia d.o.o.

aktualno

Vijesti