Istraživanje POS aktivnosti - HrPOS Aktivator

Ovisno o kategoriji proizvoda, znatan dio kupaca odluku o tome koji će proizvod i marku kupiti donosi na prodajnomu mjestu. Tvrtke i prodajna mjesta sve više ulažu u BTL aktivnosti i promociju na prodajnomu mjestu, no za razliku od oglašavanja, mogućnosti su predtestiranja tih promotivnih aktivnosti ograničene.
 
Zbog toga je Hendal razvio metodu istraživanja HrPos Aktivator koja pruža informacije o tome:
 
   • koliko se odluka stvarno donosi ispred police
   • koji elementi i koliko utječu na donošenje odluke ispred police
   • kako i koliko se razlikuju planirana i impulsna kupnja po pojedinim
     segmentima kupaca i kategorijama proizvoda
   • koja je optimalna kombinacija promocija za pojedinu kategoriju
     proizvoda putem interaktivnoga simulatora.

 

 

Hendal

Hendal je vodeća nezavisna agencija za istraživanje tržišta koja posluje u skladu sa certifikatima ISO
9001:2008 i ISO 20250:2012.