Test proizvoda/usluge

Pri kreiranju svakoga novog proizvoda ključno je zadovoljiti ideje i želje potencijalnih kupaca, a dobro osmišljen test proizvoda daje uvid u karakteristike koje treba eventualno doraditi kako bi se uklopile u preferencije potrošača. Pri testiranju proizvoda uobičajeno se usmjerava na njegova organoleptička svojstva, izgled, funkcionalnost i sl.

 

Test proizvoda provodi se prilikom uvođenja novog proizvoda u liniji proizvođača, potpuno novoga proizvoda kojim se planira popuniti prazninu na tržištu ili nove inačice već postojećega proizvoda.

 

Uobičajeni elementi koji se ispituju pri testu proizvoda jesu:

 

   • procjena sviđanja
   • procjena na različitim elementima
   • usporedba s drugim proizvodima
   • vjerojatnost kupnje/korištenja

 

Rezultati testa proizvoda omogućuju izbor i optimizaciju proizvoda prema preferencijama ciljne skupine.

 

 


 

Hendal

Hendal je vodeća nezavisna agencija za istraživanje tržišta koja posluje u skladu sa certifikatima ISO
9001:2008 i ISO 20250:2012.