Razvoj novog proizvoda

Razvoj novog proizvoda ili usluge vrlo je skup proces te nužno zahtijeva istraživanje tržišta, kako bi se eventualne teškoće svele na minimum i kako bi se lansirao upravo onaj proizvod koji će imati najveći uspjeh na tržištu.
 
Pri razvoju novog proizvoda/usluge potrebno je provjeriti različite elemente marketing miksa provođenjem niza istraživanja:
 
   • test koncepta – koliko je naš proizvod prikladan za tržište
   •
test proizvoda/usluge – koliko proizvod/usluga odgovara očekivanjima
     potrošača
   •
test imena – prikladnost imena
   •
test pakiranja – koliko je pakiranje uočljivo na prodajnomu mjestu i
     koje vrijednosti komunicira
   •
cjenovno pozicioniranje – daje informacije o očekivanjima potrošača te
     percepciji prijedloga cijene
   •
procjena volumena/veličine tržišta – kakav će biti budući uspjeh
     proizvoda ili usluge.


 

 

Hendal

Hendal je vodeća nezavisna agencija za istraživanje tržišta koja posluje u skladu sa certifikatima ISO
9001:2008 i ISO 20250:2006.