Marka

Marka nije samo ime proizvoda već je skup različitih elemenata putem kojih se nastoji postići čvrsta veza s korisnicima. Marka uključuje sam proizvod, ime, pakiranje, konotacije i asocijacije koje se uz nju vežu, lojalnost i zadovoljstvo kupaca.

Istraživanje marke je ključni element uspješnog brendiranja, jer omogućuje uvid i praćenje promjena u ključnim pokazateljima zdravlja marke kako bi se ostvarila, odnosno zadržala njezina uspješnost.

 

Hendal provodi niz istraživanja koja su usmjerena praćenju pokazatelja zdravlja marke i elemenata koji na njih utječu. Neka se istraživanja mogu provoditi samostalno, dok istraživanje Brand Performance® tracker, koje uključuje sva navedena područja, daje sveobuhvatnu sliku pozicije i zdravlja marke te promjene u tim pokazateljima.


U području istraživanja marke Hendal nudi sljedeća područja istraživanja:

 

   • Brand Performance® tracker (praćenje marke)

   imidž

   • lojalnost


 

Hendal

Hendal je vodeća nezavisna agencija za istraživanje tržišta koja posluje u skladu sa certifikatima ISO
9001:2008 i ISO 20250:2012.